رسالتي لكل شاب وكل فتاة

بسم الله الرحمن الرحيم، رسالتي لكل شاب وكل فتاه ان المدونة لاتزال تحت الانشاء والتطوير والتعمير، تدوينات قليله انا عارف، ومش مهم لاني مش هدفي الاول اني اكون مدون وياااه واوفر والكلام ده، انا بكتب اللي انا حاسس اني حابب اشاركه مع الناس، وده غالبا مابيحصلش كتير، الصبر مفتاح الفرج ولو صبرت عليا سنه ولا تلاته كده .. احتمال تلاقي المدونة شكلها يعجبك!

الثلاثاء، 1 نوفمبر 2011

نظرية تأمرية بحرف الاف

بسم الله، السلام عليكم
بحب انا اقرا الحاجات الغريبه!، ومن اغرف الحاجات اللي قرتها هي عن نظريه تأمريه جدا على حرف F او بالعربي إف :)
قال ايه بيقولك ان الانسان لما بيكون حاسس بالملل وهو بيقرأ حاجه
قال ايه ياخويا بيقرا المقالات على شكل حرف F
وطبعا اكيد الدراسه دي اتعملت على المقالات الانجليزي اللي هي يافكيك باشا من الشمال لليمين، ولو اتحول الموضوع للعربي هيبقى هو هو حرف F برده بس بالمقلوب يعني السنتين للشمال وعصاية الاف لليمين -,-
اللي حسيت بيه فعلا ان الكلام ده مظبوط سواء بقرا حاجه عربي او انجلش، باخد اول سطرين ورا بعض وبعدين انزل نص عصاية الاف وبعدين اخد سطر من النص ومكملوش للأخر واكمل لتحت وشكرا كده انا فهمت اللي عاوزين يقولوه
برغم اني "مبحبش كتر الكلام" وبأمن وبشده بمقوله خير الكلام ماقل ودل
ورافع -ومتفهمنيش غلط في رافع دي- ورافع شعار يابخت من دون وخفف، لقيت نفسي بتكلم كتير .. اوبس
فعلا في حاجات بحتاج اتعمق في شرحها او بحتاج ساعات اوصل معلومه بشكل اوضح او افضل، ساعات بتفهم غلط او اجزاء من كلامي بتتفهم غلط بكون مرغم استفيض في شرح وجهه نظري وفي الاخر بتهم نفسي و"ساعات بأتهم" بكتر الكلام
فعلا اوقات كتير الانسان بيناقض نفسه، على العموم .. يابخت من دون وخفف :)