رسالتي لكل شاب وكل فتاة

بسم الله الرحمن الرحيم، رسالتي لكل شاب وكل فتاه ان المدونة لاتزال تحت الانشاء والتطوير والتعمير، تدوينات قليله انا عارف، ومش مهم لاني مش هدفي الاول اني اكون مدون وياااه واوفر والكلام ده، انا بكتب اللي انا حاسس اني حابب اشاركه مع الناس، وده غالبا مابيحصلش كتير، الصبر مفتاح الفرج ولو صبرت عليا سنه ولا تلاته كده .. احتمال تلاقي المدونة شكلها يعجبك!

الأحد، 24 يوليو 2011

عريان الـ .. ويحب التأميز

بسم الله، السلام عليكم
راح امن الدولة .. وجه الامن الوطني ياسلام، ونبي تنفع مطلع اغنيه -,-
سيبنا من الاغاني، اولا دعوني ابرز مخاوفي ألا وهي "المخابرات العسكريه" اوبس سوري، جه سياديه، والمخوف التاني، هو الجيش ذات نفسه
اولا هطرح وجه نظري في الحوار ده واسباب الطرح وايه علاقته بمخاوفي
انا ضد محاكمة المدنيين قدام المحاكم العسكريه، او بمعنى اعم أني عاوز كل انسان يقف قدام قاضيه الطبيعي
بس انا مش مطاط زيهم، لا انا ضد المحاكم العسكريه إلى في حاله حيزاة السلاح باي شكل واي نوع والبلطجه وطبعا لازم يكون بالجرم المشهود، او "متلبس" علشان يقف قدام محكمه عسكريه
اسباب طرحي لرأي اني عارف اني لو اتقفشت .. هيطلع عيني ^^
علاقته ايه بالتدوينة؟ .. اممم اوكى شوف الصوره دي

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/249315_196851507035124_100001308296845_509964_5863240_n.jpg
اضغط على الصوره للمشاهدهبالحجم الطبيعي
اعتقد الصوره احسن من الف تعبير، ومثل عريان الـ .. ويحب التأميز ينطبق تماما على الـ .. الحدق يفهم
شكرا صفحة @وثائق امن الدولة| وثائق امن مبارك وعصابته على الفيس بووك