رسالتي لكل شاب وكل فتاة

بسم الله الرحمن الرحيم، رسالتي لكل شاب وكل فتاه ان المدونة لاتزال تحت الانشاء والتطوير والتعمير، تدوينات قليله انا عارف، ومش مهم لاني مش هدفي الاول اني اكون مدون وياااه واوفر والكلام ده، انا بكتب اللي انا حاسس اني حابب اشاركه مع الناس، وده غالبا مابيحصلش كتير، الصبر مفتاح الفرج ولو صبرت عليا سنه ولا تلاته كده .. احتمال تلاقي المدونة شكلها يعجبك!

الجمعة، 9 أغسطس 2013

نقط نقط نقط



بسم الله، السلام عليكم

لكل التلاته اربعه اللي مستنيين اني اكتب حاجه جديده، اتبسطوا ..
انا مش عارف اكتب!

فوت احداث كتير جدا، معلقتش عليها
المد الثوري (30/6/2013) معرفتش اكتب عنه حرف
حتى القضايا اللي انا مؤمن بيها، او وجهات نظري في حاجه معينه، مش عارف اكتب عنها حاجه

تقريبا انا هفضل على كده فتره، يمكن دماغي مش راقيه، او غزالتي مش تمام
بس اللي اقدر اقوله من غير ما اكتب قبله يمكن، هو اني
مش عارف اكتب حاجه

بس هحاول اكمل تدوينه من التدوينات القديمه