رسالتي لكل شاب وكل فتاة

بسم الله الرحمن الرحيم، رسالتي لكل شاب وكل فتاه ان المدونة لاتزال تحت الانشاء والتطوير والتعمير، تدوينات قليله انا عارف، ومش مهم لاني مش هدفي الاول اني اكون مدون وياااه واوفر والكلام ده، انا بكتب اللي انا حاسس اني حابب اشاركه مع الناس، وده غالبا مابيحصلش كتير، الصبر مفتاح الفرج ولو صبرت عليا سنه ولا تلاته كده .. احتمال تلاقي المدونة شكلها يعجبك!

الاثنين، 19 أغسطس 2013

كده هنلوث تراب مصر بدم الغزو

بسم الله


احنا لا سوريين بنهاجر، ولا ليبيين بنهرب من الحروب، احنا مصريين يا كلاب، مصرين طول عمرهم معروفين بجدعنتهم، بالعدوان الثلاثي واكتوبر 73 وحرب الاستنزاف والتاريخ فيه مئات المعارك والحروب اللي سطرت اسم مصر والمصريين والجيش المصري بحروف من نور على قائمه الدول التي لا يمكن اختراقها ولا هزيمه شعبها

انا نفسي ده يحصل، علشان التاريخ يزود سطور في كتاب مصر المشرف واسمي يكتب جنبه شهيد وبطل، وكتيير نفسهم ده يحصل علشان نرجع روح المصري القوي اللي جوانا

اعملوها وشوفوا المصريين اللي ديما جدعان، اللي ساعة الضرب تلاقيهم اول ناس بيجروا عليه يشوفوا في ايه
والله العظيم والله العظيم لو ده حصل، هتبقى يا مصر مقبره تاني للغزاه، التاريخ كله هيتغير لو ده حصل

نصيحه لبريطانيا وللملكه اللي مخها خرف: إعمليها :)