رسالتي لكل شاب وكل فتاة

بسم الله الرحمن الرحيم، رسالتي لكل شاب وكل فتاه ان المدونة لاتزال تحت الانشاء والتطوير والتعمير، تدوينات قليله انا عارف، ومش مهم لاني مش هدفي الاول اني اكون مدون وياااه واوفر والكلام ده، انا بكتب اللي انا حاسس اني حابب اشاركه مع الناس، وده غالبا مابيحصلش كتير، الصبر مفتاح الفرج ولو صبرت عليا سنه ولا تلاته كده .. احتمال تلاقي المدونة شكلها يعجبك!

الأربعاء، 13 مارس 2013

يارب انصهار



بسم الله، السلام عليكم
وانا من موقعي هذا، احب اقول يارب يبقى انصار مش اندماج وبس، خلينا نعمل حاجه بقى ونتحد ونبقى ايد واحده بجد، من كتر ما كلمة ايد واحده اتكررت واترددت حسيت انها بدات تفقد رونقها والاحساس بيها، بس يارب الاحزاب دي واللي انا مؤيد فيهم او بمعنى اصح فيهم احزاب اقرب إلى قلبي، يارب تعمل حاجه وتبدي تنزل الشارع وتسعي لخير البلد
من زمان مش بكتب، بس حاجه زي دي .. متتفوتش ^_^

يابخت مين؟، من دوّن وخفف!