رسالتي لكل شاب وكل فتاة

بسم الله الرحمن الرحيم، رسالتي لكل شاب وكل فتاه ان المدونة لاتزال تحت الانشاء والتطوير والتعمير، تدوينات قليله انا عارف، ومش مهم لاني مش هدفي الاول اني اكون مدون وياااه واوفر والكلام ده، انا بكتب اللي انا حاسس اني حابب اشاركه مع الناس، وده غالبا مابيحصلش كتير، الصبر مفتاح الفرج ولو صبرت عليا سنه ولا تلاته كده .. احتمال تلاقي المدونة شكلها يعجبك!

الخميس، 27 أكتوبر، 2011

4 ايام مش كتير؟

بسم الله، السلام عليكم،
فقط غبت 4 ايام وكلعاده -النت مفصول- في هذه الاربع ايام المريره بدون انترنت، بدون اتصال، بدون اطلاع، بدون محاولات ارضاء فضول .. حاسس وي كأني ميت!
وكلعاده اول 5 دقايق في رجوع وعمل النت من جديد الهث نحو المدونات الاخباريه التقنيه ثم اشاهد مافتني من اخبار محليه وعالميه على الرغم اني لا انقطع تماما عن الاخبار اثناء انقطاع النت، لكن فقط للإستذكار والتفتيش عن كثب :)
وكما اعرف ان العالم يتحرك اميالا في 4 ايام، لكن لاحظت خمول شديد في المدونات الاخباريه خصوصا التقنيه منها، لا اعلم ممكن لقلة الاخبار
لكني اعرف ان شهر اكتوبر من كل عام هو شهر غالبا مايكون حافل بالكثير من الاحداث من اطلاق لأجهزه كمبيوتر وقطع جديده، اطلاق العاب جديد وايضا اطلاق نسخ جديده من برامج موجوده بالفعل!
لكن على العموم اتفهم الحال فطبيعي يصيب البعض شئ من الخمول خصوصا مع اقتراب الاعياد الدينيه، وعيد الاضحى ع الابواب اعادة الله عليكم بالخير واليمن والبركات
لكن لتسجيل حاله -محمد سمير اصابتة خيبه الامل-
ويابخت من دون وخفف