رسالتي لكل شاب وكل فتاة

بسم الله الرحمن الرحيم، رسالتي لكل شاب وكل فتاه ان المدونة لاتزال تحت الانشاء والتطوير والتعمير، تدوينات قليله انا عارف، ومش مهم لاني مش هدفي الاول اني اكون مدون وياااه واوفر والكلام ده، انا بكتب اللي انا حاسس اني حابب اشاركه مع الناس، وده غالبا مابيحصلش كتير، الصبر مفتاح الفرج ولو صبرت عليا سنه ولا تلاته كده .. احتمال تلاقي المدونة شكلها يعجبك!

الجمعة، 19 أغسطس 2011

رمضانيات: سيجاره؟ لا، اعتبرني ابن اختك

بسم الله، السلام عليكم
عملا بمدا يابخت من دون وخفف، احب ابشر نفسي وكل اللي بيتابعوني، اننا داخلين على ايام سودا
لكن لم تنعم امريكي، قصدي لن تنعم اسرائيل واقسم بالله بأقولها، لن تنعم اسرائيل بيوم واحد رجل عسكري اسرئيلي صهيوني خسيس هتخطي ارض مصر، وجثتي هتبقى في مقدمه الجثث وطبعا الكلام ده بمناسبة ما ذكر @اليوم السابع: سامح سيف اليزل: إسرائيل تريد احتلال 7 كيلو لتوسيع حدودها
لكن بالعوده لأسم التدوينه الغريب انا حصلت لي حاجه عجيبه من يومين تلاته، واقف في الشارع بتصرمح قدام نت كافي "سيبر يعني" عامل نفسي ابن ناس وكده ^^
المهم واقف وبشرب سيجارتي لقيت "نفر" معدي رمى السلام رديت، قالي معاك سيجاره؟ قولتله الحقيقه انا مبدخنش "اه والسيجاره كانت في ايدي" قالي اعتبرني ابن اختك :)
انا لاحظت ان من بعد الثوره الناس عشمها ذات في بعض اوي، يعني جالي احساس ان السلام بقى بيترمي كتير
ده غير الدأون اللي كترت في البلد
وكله كوم .. واخونا المسلمين قصدي الأخوان المسلمين كوم تاني
والله انا للحظه حسيت ان هم اللي قاموا بالثوره مش احنا =))
لا صحيح بتكلم بجد، ده بلى ازرق بعيد عن السامعين
ويابخت من زار وغار، فوتكم بألعاَفيه :)