رسالتي لكل شاب وكل فتاة

بسم الله الرحمن الرحيم، رسالتي لكل شاب وكل فتاه ان المدونة لاتزال تحت الانشاء والتطوير والتعمير، تدوينات قليله انا عارف، ومش مهم لاني مش هدفي الاول اني اكون مدون وياااه واوفر والكلام ده، انا بكتب اللي انا حاسس اني حابب اشاركه مع الناس، وده غالبا مابيحصلش كتير، الصبر مفتاح الفرج ولو صبرت عليا سنه ولا تلاته كده .. احتمال تلاقي المدونة شكلها يعجبك!

الأربعاء، 27 يونيو 2012

مدونتي الشخصيه، مش شخصيه


بسم الله، السلام عليكم
قرفت من السياسيه لدرجة اني بحاول اشوف اي بتنجان غيرها اتكلم فيه، ومش هتكلم فيها خلاص، معاني كنت مستني محمد مرسي يبقى رئيس علشان اقطع فروته واقعد اشوف وعود الاخوان واقسيها بالمقياس، يمكن يصدقوا واغير وجهة نظري فيهم، بس بصراحه جالي احباط، حسيت انها اسودت بعد ما حمدين صباحي خرج منها، بس يلا مش مشكله، المهم اني خلاص، اعتزلت سياسيه، انا اساسا فاتح المدونة دي اتكلم فيها عن نفسي وحياتي عني يعني، مش عن السياسيه!، ايوه انا عارف ان السياسه جزء مهم ف حياتنا، بس مش كل حياتنا سياسيه، ومش عاوز يتحرق دمي وانا صغير، اه انا لسه يدوبك مقفل ال20 ف 16/6 اللي فات
هو اينعم مكنش يوم كويس يوم 16/6 ده "اللي هو عيد ميلادي يعني" بس اهو بقى .. عدت على خير الحمد لله، عموما هحاول اتكلم في اي بتنجان غير السياسه، سياسه .. طيري إنتي!